Orientační nabídka

Znak obce odkaz na titulní stránku

Oficiální internetové stránky Kraje Vysočina

Mobilní verze webu

9. setkání: Ředitel jako vedoucí týmu (21. 9. 2012)

kvalita vzdělávání
 
 
 

Jak zvládnout rozsáhlou komplexní odpovědnost?

Ředitel české střední školy řeší velké množství velmi různorodých úkolů a vystupuje v několika rolích. Existuje nějaký návod, jak si s tou směsicí úspěšně a účelně poradit?

 

Čemu se ve své práci nejvíce věnuji , kterou ze svých činností pokládám za nejdůležitější, kterou za nejobtížnější a kterou za nejoblíbenější?

individuální pohled ředitele školy

 

Zamyšlení účastníků nad kompetencemi a rolemi ředitelů škol:

Co by měl vědět a umět ředitel školy (vytipujte 10 nejdůležitějších znalosti a dovednosti)?

Co může a nemůže ve škole ovlivnit ředitel školy?

Co činí správný ředitel (desatero), aby škola dosahovala potřebných výsledků?

Jaké jsou nejobtížnější úkoly, které ředitelé řeší?

Je důležité či výhodné budovat vztahy s partnery?

Jak by mohl řediteli pomoci zřizovatel?

 

Odkazy


 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Dokumenty odborů > Školský portál > Rozvojové projekty > Ukončené projekty > Vzdělávání ředitelů SŠ kraje Vysočina > 9. setkání: Ředitel jako vedoucí týmu (21. 9. 2012)

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Informace vyžadují kontrolu

Cesta: Titulní stránka > Oficiální internetové stránky Kraje Vysočina > Samospráva

Vyhledávání

nahoru

web & design , redakční systém | Přihlásit se | PC verze